Γιαούρτι με γύρη και σπόρους τσία

Η γύρη των μελισσών θεωρείται μια τροφή πολύ υψηλής θρεπτικής αξίας. Περιέχει αμινοξέα, βιταμίνες και χιλιάδες ένζυμα. Λέγεται ότι βοηθά στη θεραπεία αλλεργιών, πεπτικών προβλημάτων, κατάθλιψης, ακμής και αρθρίτιδας. Απ’ την άλλη οι σπόροι τσία, το διατροφικό «μυστικό» των Αζτέκων, είναι μια υπερτροφή με πολλά οφέλη για την υγεία καθώς είναι πολύ πλούσιοι σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα.

time

Χρόνος Εκτέλεσης
5 λεπτά
merides

Μερίδες
1
difficulty

Δυσκολία
Πολύ εύκολο

 

Συστατικά:
250 γρ. γιαούρτι με πέτσα
1 κουταλιά της σούπας γύρη
1 κουταλιά της σούπας σπόροι τσία

Εάν δεν έχετε ξαναδοκιμάσει γύρη, ξεκινήστε με μικρότερη ποσότητα και παρατηρήστε τυχόν αλλεργικές αντιδράσεις. Οι σπόροι τσία είναι γεμάτοι με φυτικές ίνες, ωμέγα-3, αλλά και ασβέστιο! Μόλις 30γρ περιέχουν το 1/5 της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας για έναν ενήλικα. Αφού αφήσετε τους σπόρους για λίγη ώρα μέσα στο γιαούρτι απορροφούν υγρασία και γίνονται πιο μαλακοί.

Το γιαούρτι είναι επίσης γεμάτο ασβέστιο, πρωτεΐνες και ευεργετικά βακτήρια. Τα γαλακτοκομικά προϊόντα που έχουν υποστεί ζύμωση, όπως το γιαούρτι, το κεφίρ κ.λπ., είναι βασικά σε παραδοσιακές δίαιτες σε όλο τον κόσμο και είναι ένα κοινό χαρακτηριστικό ορισμένων πολιτισμών που διαθέτουν υψηλό προσδόκιμο ζωής. Πιστεύεται επίσης ότι το ασβέστιο στο γιαούρτι είναι πιο εύκολο να αφομοιωθεί από τον οργανισμό σε σχέση με το γάλα.

πηγή: tendingthegarden

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.